Новости проекта
Разъяснение ситуации с рекламой и предупреждением МАРТ
Обновленные функции Schools.by
Голосование
Пользуетесь ли вы мобильным приложением Schools.by?
Всего 0 человек

Положение об учебно-методическом совете

Дата: 23 января 2018 в 16:47, Обновлено 6 октября 2022 в 13:52
Автор: Лось В. М.

ПАЛАЖЭННЕ

аб школьным вучэбна-метадычным савеце

ДУА “Дзяніскавіцкая сярэдняя школа”

1.Агульныя палажэнні

1. Дадзенае Палажэнне вызначае кампетэнцыю, склад і арганізацыю дзейнасці школьнага вучэбна-метадычнага савета.

2. Школьны вучэбна-метадычны савет (далей – вучэбна-метадычны савет) установы адукацыі з’яўляецца кансультатыўным органам па пытаннях арганізацыі вучэбна-метадычнай работы ва ўстанове, які ствараецца ў мэтах каардынацыі дзейнасці ўсіх структурных падраздзяленняў вучэбна-метадычнай службы ўстановы адукацыі.

3. Вучэбна-метадычны савет ажыццяўляе сваю дзейнасць у адпаведнасці з Кодэксам Рэспублікі Беларусь аб адукацыі, дадзеным Палажэннем, іншымі актамі заканадаўства Рэспублікі Беларусь і статутам установы адукацыi. 

2.Кампетэнцыя і склад вучэбна-метадычнага савета

4. Вучэбна-метадычны савет ствараецца для вырашэння наступных задач:

-каардынацыя дзейнасці вучэбна-метадычных аб’яднанняў, накіраванай на развіццё метадычнага забеспячэння адукацыйнага працэсу;

-распрацоўка асноўных напрамкаў метадычнай работы;

-форміраванне мэты і задач метадычнай службы ўстановы;

-забеспячэнне метадычнага суправаджэння вучэбных праграм, распрацоўка навучальных і дыдактычных матэрыялаў;

-арганізацыя інавацыйнай, даследчай, вопытна-пошукавай дзейнасці ва ўстанове;

-арганізацыя кансультавання педагогаў па праблемах удасканалення прафесійнага майстэрства, методыкі правядзення розных відаў заняткаў;

-распрацоўка мерапрыемстваў па абагульненню i распаўсюджванню эфектыўнай педагагічнай практыкі;

-удзел у атэстацыі педагогаў установы;

-професійнае станаўленне педагогаў;

-выяўленне, абагульненне і распаўсюджванне эфектыўнага педагагічнага вопыту творча працуючых педагогаў;

-укараненне ў адукацыйны працэс сучасных вучэбна-метадычных і дыдактычных матэрыялаў, сістэм інфармацыйнага забеспячэння заняткаў.

5. Асноўнымі напрамкамі дзейнасці вучэбна-метадычнага савета з’яўляюцца:

-абмеркаванне вучэбна-метадычных дапаможнікаў і дыдактычных матэрыялаў па прадметах;

-падрыхтоўка і абмеркаванне дакладаў па пытаннях методыкі выкладання вучэбных прадметаў, павышэння кваліфікацыі і кваліфікацыйнай катэгорыі педагогаў;

-абмеркаванне методыкі правядзення асобных відаў навучальных заняткаў і змест дыдактычных матэрыялаў да іх;

-разгляданне пытанняў арганізацыі, кіраўніцтва і кантролю даследчай работай вучняў;

-арганізацыя і правядзенне педагагічных эксперыментаў па пошуку і ўкараненню новых інфармацыйных тэхналогій навучання;

-узаемнае наведвання заняткаў як унутры вучэбна-метадычнага аб’яднання, так і паміж настаўнікамі розных метадычных аб’яднанняў з мэтай абмену вопытам і ўдасканалення методыкі выкладання вучэбных прадметаў;

-вывучэнне вопыту работы метадычных аб’яднанняў іншых устаноў адукацыі і абмен вопытам гэтай работы;

-арганізацыя працы настаўнікаў з маладымі спецыялістамі;

-разпрацоўка палажэнняў аб правядзенні конкурсаў, алімпіяд, спаборніцтваў па прадметах.

6. Вучэбна-метадычны савет мае права:

-рыхтаваць прапановы і рэкамендаваць настаўнікаў для павышэння кваліфікацыйнай катэгорыі;

-вылучаць прапановы аб паляпшэнні адукацыйнага працэсу ў школе;

-ставіць пытанне аб публікацыі матэрыялаў аб эфектыўнай педагагічнай практыцы, назапашанай у вучэбна-метадычных аб’яднаннях;

-ставіць пытанне перад адміністрацыяй школы аб заахвочванні педагогаў за актыўны ўдзел у доследна-пошукавай, эксперыментальнай, навукова-метадычнай і праектна-даследчай дзейнасці;

-рекамендовать педагогам розныя формы павышэння кваліфікацыі;

- вылучаць педагогаў для ўдзелу ў конкурсах прафесійнага майстэрства.

7. У склад вучэбна-метадычнага савета ўваходзяць дырэктар школы, намеснік дырэктара па асноўнай дзейнасці, кіраўнікі школьных вучэбна-метадычных аб’яднанняў, педагог сацыяльны.

8. Персанальны склад вучэбна-метадычнага савета зацвярджаецца загадам кіраўніка ўстановы адукацыі.

9. Тэрмін паўнамоцтваў вучэбна-метадычнага савета вызначаецца статутам установы адукацыі і складае 1 год.

 3. Арганізацыя дзейнасці вучэбна-метадычнага савета

10. Непасрэднае кіраўніцтва дзейнасцю вучэбна-метадычнага савета ажыццяўляе старшыня савета, якім з’яўляецца дырэктар школы.

11. Старшыня вучэбна-метадычнага савета:

-арганізуе работу савета;

-зацвярджае план і рэгламент работы савета;

-сцвярджае парадак дня паседжання савета;

-вядзе пасяджэннi савета;

-ставіць на галасаванне ў парадку паступлення прапановы членаў савета;

-арганізуе галасаванне і падлік галасоў;

-кантралюе выкананне рашэнняў і даручэнняў савета.

12. Праз удзел у адкрытым галасаванні, старшыня галасуе апошнім.

13. Дадатковую дзейнасць вучэбна-метадычнага савета забяспечвае сакратар, які абіраецца з ліку членаў вучэбна-метадычнага савета па выніках адкрытага галасавання членаў савета на першым пасяджэнні савета.

14. Сакратар вучэбна-метадычнага савета:

-паведамляе членаў савета аб правядзенні пасяджэння савета;

-вядзе пратаколы пасяджэнняў савета;

-прадастаўляе інфармацыю аб выкананні рашэнняў і даручэнняў савета старшыні савета.

15. Член вучэбна-метадычнага савета:

-удзельнічае ў пасяджэннях савета, іншых мерапрыемствах, якія праводзяцца саветам;

-уносіць прапановы для абмеркавання на пасяджэннях савета;

-выступае па пытаннях, што абмяркоўваюцца ў адпаведнасці з усталяваным на пасяджэнні савета рэгламентам;

-вылучае кандыдатаў, выбірае і можа быць выбраным у камісіі, якiя ўтвараюцца саветам;

-удзельнічае ў рабоце іншых органаў самакіравання ўстановы адукацыі пры разглядзе пытанняў, якія ўваходзяць у кампетэнцыю савета;

-своечасова і якасна выконвае рашэнні і даручэнні савета.

16. Дзейнасць вучэбна-метадычнага савета ажыццяўляецца ў адпаведнасці з планам работы ўстановы на навучальны год. Змест плана работы вызначаецца актуальнымі задачамі, якія стаяць перад установай адукацыі

17. Вучэбна-метадычны савет ажыццяўляе сваю работу ў форме пасяджэнняў. Перыядычнасць пасяджэнняў вучэбна-метадычнага савета - 1 раз у чвэрць.

18. Пасяджэннi вучэбна-метадычнага савета лічацца паўнамоцнымі, калі на іх прысутнічае не менш як дзве трэці членаў савета.

19. На паседжанні вучэбна-метадычнага савета запрашаюцца асобы, якія былі прыцягнутыя да падрыхтоўкі матэрыялаў па разглядаемых пытаннях. Запрошаныя асобы карыстаюцца правам дарадчага голасу.

20. На пасяджэннях вучэбна-метадычнага савета вядзецца пратакол, у якім фіксуецца ход абмеркавання пытанняў, якiя ўнесены ў парадак дня, а таксама вынікі галасавання і прынятае рашэнне. Кожны пратакол падпiсваецца старшынёй i сакратаром савета.

21. Рашэнні вучэбна-метадычнага савета прымаюцца адкрытым галасаваннем простай большасцю галасоў.Пры роўнай колькасці галасоў вырашальным з'яўляецца голас старшыні савета.

22. Рашэнні вучэбна-метадычнага савета, якiя не супярэчаць заканадаўству Рэспублікі Беларусь і зацверджаныя кіраўніком установы адукацыі, з’яўляюцца абавязковымі для педагагічных і іншых работнікаў установы адукацыі, якія навучаюцца і іх законных прадстаўнікоў. Кіраўнік

 23. У сваёй дзейнасці вучэбна-метадычна савет падсправаздачны педагагічнаму савету школы.        

 24. Кантроль за дзейнасцю вучэбна-метадычнага савета ажыццяўляецца кіраўніком установы.  

Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.